Saturday, September 21, 2013

PUT THE BLING ON IT.

So, here is the thing. My momma told me: "Don't play with your food", but what can I say? Food and fashion always go together. This is why I wanted to show some of my new rings from H&M. I didn't know how until I was about to cook lunch. And BAM it just hit me. I like to experiment and try to incorporate what I like and my everyday surroundings with fashion and the blog. It pushes you to get out of your comfort zone and learn about your audience and their reaction to your work.


---------------------
Con días queriendo hacer algo diferente para enseñar algunos de mis nuevos anillos de H&M, quería incorporar color y una composición simple. Un día antes de cocinar, quise jugar con mi comida, literalmente, y mezclar el dorado de los accesorios con el bello rojo del pimentón. Me gusta experimentar y tratar de incorporar lo que me gusta y lo que me rodea con la moda y el blog. Tratar algo diferente, te expone de tu zona de confort y logra que des más de ti misma. Es bueno impulsar a tu audiencia a reaccionar a tus proyectos, bueno o malo, una reacción es mejor que cero reacción.


No comments:

Post a Comment

THANKS FOR THE SUPPORT!